Shipping started today as of February 1st, 2018.

We have started the shipping process in a sequential order as of today (February 1st, 2018). Our apps & website are already LIVE and you can check them out any time. An updated shipping Policy has been posted in both English and Vietnamese. Please make sure to read the policy before you place your orders.

---------------------

Shipping Policy

We only ship on Monday and Tuesday to avoid delay in delivery of frozen products. All orders received on Wednesday to Sunday will be shipped on the following Monday.

Our shipping calculator is directly networked with USPS and UPS; shipping price is automatically calculated by weight, directly from USPS and UPS, based on products selected.

For your review, shipping and delivery fees will be displayed to you before you enter your payment information.

We offer the following delivery services by USPS and UPS:

USPS Priority (1-3 days Delivery).
UPS Next Day Air Saver (1 day delivery).
UPS 2 Day Air (1-2 days Delivery).
UPS 3 Day Select (1-3 days Delivery).
UPS Ground Service (1-6 days depend on distance from Westminster CA)

The frozen products will not stay frozen when you receive your order, even if you choose Next Day, 2nd Day or 3 Day delivery. However, frozen products can stay fresh within shipping time.

We don't ship to a PO Box. USPS and UPS may requires a signature when a package is delivered. If you order any frozen products, please make sure that someone will be there to receive the package.

 

----------------------------------------------------------

 

VegeWholesale chỉ gửi hàng vào Thứ Hai và Thứ Ba để tránh sự chậm trễ trong việc phân phối các sản phẩm đông lạnh của bưu điện và USP. Tất cả các đơn đặt hàng nhận được từ Thứ Tư đến Chủ Nhật sẽ được vận chuyển vào Thứ Hai tiếp theo.

Máy tính vận chuyển của chúng tôi được nối trực tiếp với Bưu Điện và UPS; giá vận chuyển được tính tự động theo trọng lượng, trực tiếp từ Bưu Điện và UPS, dựa trên các sản phẩm được lựa chọn.

Để nhận xét của bạn, phí vận chuyển và phân phối sẽ được hiển thị cho bạn trước khi bạn nhập thông tin thanh toán.

VegeWholesale cung cấp các dịch vụ giao hàng sau đây bởi Bưu Điện và UPS:

USPS Priority (1-3 ngày đến).
UPS Next Day Air Saver (1 ngày đến).
UPS 2 Day Air (1-2 ngày đến).
UPS 3 Day Select (1-3 ngày đến).
UPS Ground Service (1-6 ngày đến, tùy theo khoảng cách từ Westminster CA)

Các sản phẩm đông lạnh sẽ không giử đóng băng khi bạn nhận được hàng, ngay cả khi bạn chọn gởi 1 ngày đến, 2 ngày đến hoặc 3 ngày đến. Tuy nhiên, sản phẩm đông lạnh vẫn giữ được tươi trong thời gian vận chuyển.

VegeWholesale không thể gửi hàng đến hộp thư PO Box. Bưu Điện và UPS có thể yêu cầu chữ ký của người nhận hàng. Nếu bạn đặt mua bất kỳ sản phẩm đông lạnh, hãy đảm bảo có người ở đó để nhận hàng.


Share this post



← Older Post Newer Post →