VegeWholesale Welcome SNAP EBT Customers

As the name would suggest, the benefits from the Supplemental Nutrition Assistance Program (SNAP) are intended to be spent on food. There are approved and unapproved products for SNAP. Benefits can be used to purchase bread, cereals, fruits and vegetables, meats, dairy products and more.

SNAP Benefits will not cover Hot Foods and foods that can be eaten at store. SNAP benefits are strictly for foods you buy to prepare and eat at home. It does cover groceries that can be eaten without further preparation like fresh fruits, cheese sticks, or snacks. If you try to buy something that is not approved, your purchase will be declined.

  • Our Customer Service Representative can gladly assist and advise you if you are trying to buy items that will be denied at our store.

 

----------------------------------------------------------------------------------

 

Những lợi ích từ Chương trình Hỗ trợ Dinh dưỡng Bổ (SNAP) được dự định chi cho thực phẩm. Có các sản phẩm được chấp thuận và không được chấp thuận cho SNAP. Lợi ích có thể được sử dụng để mua bánh mì, ngũ cốc, trái cây và rau quả, thịt, sản phẩm từ sữa và hơn thế nữa.

Trợ cấp SNAP sẽ không chi trả cho Hot Foods và thực phẩm có thể ăn tại cửa hàng. Quyền lợi SNAP hoàn toàn dành cho thực phẩm bạn mua để chuẩn bị và ăn ở nhà. Nó bao gồm các cửa hàng tạp hóa có thể ăn mà không cần chuẩn bị thêm như trái cây tươi, que pho mát hoặc đồ ăn nhẹ. Nếu bạn cố mua thứ gì đó không được chấp thuận, giao dịch mua của bạn sẽ bị từ chối.

  • Đại diện dịch vụ khách hàng của chúng tôi có thể sẵn sàng hỗ trợ và tư vấn cho bạn nếu bạn đang cố gắng mua các mặt hàng sẽ bị từ chối tại cửa hàng của chúng tôi.

Compartir esta publicación



← Publicación más antigua Publicación más reciente →